9 Ağustos 2012 Perşembe

makyaj bölümü

evet... şimdi de makyaj malzemelerimden bir kaç seçme.. en son aldıklarımı tanıtacağım,allık fondöten far vss.. bir de en son almış buluduğum ojelerim resimdekiler sadece ojelerimi onda biri falandır tam bir oje delisiyimdir..
      fondöten maybelline affinitone 24h fiyatı 20-25 tl arası ben cameo rengini kullanıyorum,aslında memnun kaldım öncesinde nemlendirip sephora makyaj bazını süürüp 10 dk bekledikten sonra uyguluyorum,kapatıcılığı dayanıklığı gayet iyi 19 faktör de güeş korumalı fiyat performans açısından gayet başarılı öneririm,bundan önce max factor colour adapt kullanırdım o da çok iyiydifiyatı da 50 küsür tl idi...

allık alix avien çok güvendiğim bir marka,ilaç firması zaten çok kaliteli, natural blush on no 141 çok hoş bir pembe,fiyatı 24-28 arası...

 likit rujum da alix avien koyu ama çok tatlı parlak bir pembe lipgloss no 789 bu da 13-15 arasıydı sanırım ben indirimden almıştım da...

the body shop dan hindistan cevizli vücut peelingi ve hindistan cevizli vücut yağı 2 al 1 ödeden 35 tl ye almıştım birinin fiyatı normalde 30-35 tl dir.

naomi campbell parfümüm çok seviyorum şu pembeli olan dudak izli bayılıyorum yurtdışından geldi 90 dolar yaklaşık 170 tl idi o zaman şimdi ne kadardır bilemem ama kokusu müthiş ötesidir ve kalıcıdır..

garnier rollon göz altı kapatıcısı aynı zamanda bakım yapıyor çok iyi 20 tl max..
pastel rujum 52 numara mükemmel bir pembe 9 küsür tl idi
sephora göz kalemi blue 21 tl harika kalıcı görünüşü süper..
diğeri siyah sürme mısır çarşısından :) fiyatı 5-10 arasıydı,
sephoradan aldığım fred farrugia göz farı 31 no lusunu aldım ten rengine yakın 2 li paket far gayet kaliteli kalıcı fiyatı 50 tl ben indirimden 20 tl ye almıştım :)
diğerleri lash takma kirpik watsons dan aldım 10 tl, golden rose 3 d maskara 12-15 tl arası cecile ve flormar göz kalemleri nemlendirici kremler ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder