29 Ağustos 2012 Çarşamba

göz makyajı..

evet moralim bozuk,canım sıkkın olduğu için ilgilenemedim blog ile,daha fazla şey ekleyecektim fakat telefonumun bağlantı kablosunda bir sorun çıktı bu konuyu halledip,en kısa zamanda hazırladığım diğer makyaj fotoğraflarını yükleyeceğim.

ilk fotoğraftaki halim tamamen makyajsız ne göz altı kapatıcısı ne pudra ne far ne rimel sadece bir göz kalemi yeşilin koyu bir tonu ben çok beğendim markası avon,benimki gibi yeşil-ela gözleriniz varsa ya da kahve tonlarında gözlerine çok yakışacaktır..

bu fotoğrafta makyajsız ve far bazsız evet bu seferkiler far bazsız ..  rimel ve göz farım var farın markası mac .. çok kaliteli çok hoş bir renk koyu ve birçok ünlünün göz makyajında kullanılan renge benediği için almıştım rimel ise lancome 
bu da far bazsız :( o yüzden beğenmedim,far bazı kullanarak yaptığım makyajla arasındaki farkı göreceksiniz burada gölgeli bir makyaj yaptım sadece far var rimel de yok, altın-bej tonlarında cannes marka far ve üssteki mac marka far..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder